شهرستان ها در هفته ای که گذشت

محمدی- با کلیشه «شهرستان ها در هفته ای که گذشت» با مهم ترین اخبار شهرستان های استان در هفته جاری با ما همراه باشید.
شنبه:
در گزارشی با عنوان «از متن تا حاشیه انتخابات؛ روز ماندگار» گوشه ای از حضور پرشور هم استانی های عزیز در پای صندوق های رای به رشته تحریر درآمد و امامان جمعه شهرها نیز از حضور پرشور مردم در انتخابات تقدیر کردند.
یک شنبه:
معرفی امام جمعه جدید بام و صفی آباد و برگزاری جشن شکرگزاری روخوانی قرآن در فاروج و همچنین اعلام اسامی منتخبان شوراهای شهر در استان از اخبار مهم این روز در شهرستان ها بود.
دوشنبه:
بخشدار جرگلان از پرداخت 18 میلیارد ریال برای جبران خسارت به کشاورزان حاشیه سومبار در آینده ای نزدیک خبر داد. در گزارشی با عنوان « زخم های درمان نشده بیمارستان جاجرم» به مشکلات و کمبودهای بیمارستان جاجرم اشاره شد و خبر سفر استاندار به راز و جرگلان نیز از دیگر خبرها در شهرستان ها بود.
سه شنبه:
رئیس هیئت موسس شرکت توسعه و عمران جاجرم از فعال شدن فرودگاه جاجرم تا سال آینده خبر داد و در گزارشی با عنوان «هزار توی مشکلات دامداران جرگلان» به بررسی مشکلات دامداران اشاره شد.در کلیشه جدید «در شهر» به معرفی خیابان گلستان شیروان و زشتی و زیبایی های آن پرداختیم.
چهارشنبه :
رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری اسفراین از اختصاص 4.5 میلیارد ریال اعتبار برای روئین خبر داد. در گزارشی با عنوان«حمل و نقل عمومی گرمه در دست انداز کمبودها» به بررسی وضعیت کنونی حمل و نقل در گرمه اشاره شد و در کلیشه جدید «در شهر» به معرفی خیابان عدالت جاجرم پرداختیم.