از میان خبر ها

تاکید برحضور پرشور
 در روز قدس
نجاهی- آخوند سرفراز از روحانیان جرگلان عملیات موشکی سپاه را نشان از اقتدار و عزم جمهوری اسلامی علیه تروریست دانست و بر حضور حداکثری در راهپیمایی روز جهانی قدس تاکید کرد. وی گفت: اهل سنت جرگلان حملات تروریستی اخیر را به شدت محکوم کرده و در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان با وحدت و انسجام مشت محکمی بر دهان دشمنان اسلام و ایران خواهد زد.
 
آغاز اعتکاف رمضانیه
نجفیان- اعتکاف رمضانیه در اسفراین به میزبانی مسجد جامع قدیم از بامداد روز گذشته آغاز شد. «کسکنی» دبیر اجرایی ستاد اعتکاف رمضانیه در اسفراین گفت: برنامه های فرهنگی و تربیتی با محوریت پاسخگویی به سوالات شرعی و حلقه های معرفت در دستور کار است.
 
 فعالیت های فرهنگی
 با رویکرد همدلی
میم پرور- برنامه ریزی در خصوص انجام فعالیت های مختلف فرهنگی در شهرستان با رویکرد تعامل و همدلی در هفته قوه قضائیه مورد تاکید است. حجت الاسلام «وحیدی» رئیس دادگستری فاروج  در جلسه ستاد بزرگداشت هفته قوه قضائیه گفت: هفته قوه قضائیه فرصتی برای بالاتر بردن سطح آگاهی شهروندان نسبت به نحوه فعالیت بخش های مختلف دستگاه قضایی است. 
 
مصدومیت ۴ نفر 
دراثرانفجارسیلندر گاز
برومند- رئیس اداره امور عشایر مانه و سملقان از نشت و انفجار سیلندر گاز در سیاه چادر یک خانواده از عشایر استان در منطقه ییلاقی رباط قربیل، خبر داد که بر اثر آن 4 نفر راهی بیمارستان شدند. «حیدری» اظهار کرد: در این حادثه که روز گذشته در منطقه ییلاقی رباط قربیل در محدوده بین جنگل گلستان و چمن بید در شهر مانه اتفاق افتاد 2 زن و 2 مرد راهی بیمارستان شدند. 
 
جشنواره موسیقی نواحی
میم پرور- 2 هنرمند فاروجی عرصه موسیقی به عنوان نمایندگان استان به دهمین جشنواره موسیقی نواحی ایران دعوت شدند. «نظری» رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فاروج با بیان اینکه «مظاهر حدادیان» در بخش رقابتی راویان اصالت به این جشنواره دعوت شد، گفت: از پدر این هنرمند، استاد «حبیب ا... حدادیان» نیز به عنوان پیشکسوت در این دوره از جشنواره تجلیل  می شود.