شهرستان ها در هفته ای که گذشت

محمدی- در کلیشه «شهرستان ها در هفته ای که گذشت» با مهم ترین اخبار شهرستان های استان در هفته جاری با ما همراه باشید.
شنبه: 
مدیرکل زندان های استان در مراسم جشن گلریزان زندانیان جرایم غیر عمد در فاروج از کمک خیران برای آزادی8 زندانی جرایم غیر عمد فاروجی خبر داد و ضیافت افطار رهبری نیز برای نیازمندان گرمه برپا شد.
یکشنبه :
 در گزارشی با عنوان «ناحیه صنعتی گرمه خواب سرمایه گذار می بیند» به عدم استقبال سرمایه گذاران برای سرمایه گذاری در این ناحیه صنعتی اشاره شد. چشم انتظاری مصلای فاروج برای یاری خیران و مسئولان، ایجاد 28 فرصت شغلی از ابتدای سال تاکنون در فاروج و برنامه ریزی برای اعزام ۱۵ تا ۲۰ دانشجوی جهادی به مناطق روستایی زلزله زده استان از دیگر اخبار مهم در شهرستان ها بود.
دوشنبه: 
معاون فرماندار جاجرم در جلسه کارگروه سلامت و امنیت غذایی و کارگروه پسماند این شهرستان از فرسودگی شبکه های آب روستایی این شهرستان خبر داد. در پی برخورد خودروی پیکان وانت با یک خودروی پژو پارس در محور اسفراین به سنخواست یک نفر کشته و 5 نفر مجروح شدند. در گزارشی با عنوان « نفس های خسته صنعتگران» به حال و روز صنایع دستی فاروج اشاره شد.
سه شنبه: 
در جلسه شورای اداری مانه و سملقان به اولویت های طرح آمایش استان اشاره شد و خبر کاهش برداشت گندم در راز و جرگلان، بازدید فنلاندی ها از گلیل و سرانی و آغاز طرح واکسیناسیون تب برفکی در فاروج و راز و جرگلان از دیگر اخبار مهم در صفحه شهرستان ها بود. 
چهارشنبه : 
در جلسه شورای اداری گرمه بر لزوم توجه به تولید و اشتغال تاکید شد. کمک 52 میلیون تومانی خیران برای کمک به آزادی 6 زندانی جرایم غیر عمد در جشن گلریزان جاجرم، تکریم و معارفه رئیس بیمارستان امام خمینی(ره) اسفراین، اقدامات نهایی برای ثبت 10 اثر فاروج در آثار ملی و تاکید فرماندار جاجرم در جلسه کارگروه اشتغال بر احیای صنایع فراموش شده از خبرهای مهم در صفحه شهرستان ها بود.