رویدادهای ورزشی

قضاوت «مهردلان» در رقابت های کشوری
شیرازی - «پیمان مهردلان» داور جوان استان قضاوت مرحله دوم مسابقات مینی بسکتبال کشور را در شیراز بر عهده داشت. مسئول روابط عمومی هیئت بسکتبال استان به خبرنگار ما گفت: این رقابت ها طی سه روز برگزار شد. محمد کریمی مقدم هم چنین عنوان کرد: جلسه هم اندیشی هیئت بسکتبال خراسان شمالی با حضور اعضای کمیته ها، مربیان و داوران نیز برگزار شد که در این جلسه رئیس هیئت بسکتبال استان در خصوص عملکردها و برنامه های هیئت صحبت کرد و از اعزام داوران به رقابت های ملی گفت. وی یادآور شد: برخورد با بازیکنان خاطی از دیگر درخواست های رئیس هیئت بود و تاکید بر فعالیت بهتر کمیته ها از دیگر نکته های این جلسه بود.
وی اضافه کرد: برگزاری کارگاه های داوری برای آمادگی بیشتر داوران استان از فعالیت های هیئت خواهد بود. وی یادآور شد: هم چنین در این جلسه بر این نکته تاکید شد که در تمام شهرستان های استان باید هر گونه فعالیت و مسابقات را با هماهنگی هیئت استان انجام داد. وی تصریح کرد: در این جلسه نایب رئیس هیئت بسکتبال نیز بر حضور پررنگ بانوان در مسابقات تاکید و اظهار امیدواری کرد تا شاهد حضور تیم های بیشتر بانوان از شهرستان های استان در این مسابقات باشیم.

صعود به دماوند
معینی - گروه کوهنوردی میاندشت و آلومینای جاجرم به قله دماوند به ارتفاع 5671 متری صعود کرد.رئیس هیئت کوهنوردی جاجرم گفت: این صعود به سرپرستی حمید غلامی، جلو داری علی ابراهیمی، میانداری علیرضا پهلوان و عقب داری امیر فرجی انجام شد.حمید غلامی افزود: دکتر حسن برآبادی به عنوان پزشک و ابوالفضل حبیبی به عنوان عکاس تیم و علیرضا شاهرودی، رضا میرزا جانی، سید ابوالفضل حسینی، مصطفی قدرتی، محمد ناصری و علی میرزا جانی دیگر اعضای تیم صعود کننده به دماوند بودند.