شهرستان ها در هفته ای که گذشت

محمدی -با کلیشه «شهرستان ها در هفته ای که گذشت» با ما همراه باشید.
شنبه:
دادستان مرکز استان جزئیات جدیدی از پرونده اختلاس بانک ملی صفی آباد را مطرح کرد.برگزاری یادواره ١۴ شهید بخش جرگلان و جان باختن یک نفر بر اثر بارش شدید باران و جاری شدن سیل در غلامان از اخبار مهم در شهرستان ها بود.
یک شنبه:
معرفی خبرنگاران برتر شهرستان های روزنامه «خراسان شمالی»، جزئیات خسارت سیل در 6 شهرستان استان، افتتاح و کلنگ زنی 25 پروژه در گرمه طی هفته دولت و برگزار نشدن مراسمی برای گرامی داشت روز خبرنگار در راز و جرگلان از خبرهای مهم در صفحه شهرستان ها بود.
دوشنبه:
در گزارشی با عنوان «دردهای شهرک صنعتی جاجرم» به مشکلات این شهرک اشاره شد.معاون وزیر جهاد کشاورزی در بازدید از زیرساخت های کشاورزی بخش مانه در مانه و سملقان از خسارت 40 میلیارد تومانی 2 سیل مرداد ماه به زیرساخت های کشاورزی استان خبر داد.
سه شنبه:
معاون باغبانی وزیر جهاد کشاورزی از منعکس شدن خسارات سیل زدگان راز و جرگلان به دولت و مجلس خبر داد.مدیرکل آموزش و پرورش استان از افتتاح 27 مدرسه از محل اعتبارات مختلف در قالب 100 کلاس درس، 2 سالن ورزشی، یک استخر و یک مجتمع خوابگاهی در سال تحصیلی جدید در استان خبر داد.در گزارشی با عنوان «گذری بر مراکز ترک اعتیاد مانه و سملقان» به کمبودها و مشکلات کمپ های ترک اعتیاد این شهرستان اشاره شد.رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شیروان از تعریف ردیف اعتباری برای نگارخانه شیروان خبر داد.
چهارشنبه :
در گزارشی با عنوان « قدیمی ترین بازار شیروان در انتظار احیا» به ضرورت نگاه ویژه به این بازار اشاره شد.فرماندار راز و جرگلان از بهره‌ برداری از ٧١ پروژه در هفته دولت در این شهرستان خبر داد. خسارت 17.5 میلیارد ریالی سیل به کشاورزان راز و جرگلان، طعمه حریق شدن 2 هکتار از مراتع «زیدر» در شیروان و مراسم تجلیل از آزادگان در اسفراین و فاروج از اخبار مهم در صفحه شهرستان ها بود.