اخبار

المپیاد ورزشی درون مدرسه ای در شیروان
عوض زاده- چهارمین دوره المپیاد درون مدرسه‌ای دانش‌آموزان در شیروان آغاز شد.«لنگری»معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش خراسان شمالی در مدرسه ابتدایی دخترانه شاهد 2 شیروان گفت: نهادینه کردن آمادگی جسمانی در میان دانش‌آموزان، زمینه‌سازی برای توسعه فرهنگ ورزش و گسترش برنامه‌ها و فضاهای ورزشی مدارس از جمله اهداف برگزاری المپیاد دانش‌آموزی است.«رحمانی فضلی» مدیر آموزش و پرورش شیروان هم اظهارکرد: برگزاری این المپیاد بهترین فرصت برای مشارکت دانش آموزان و تمرین تقویت اعتماد به نفس آنان است.
 
اردوی راهیان نور
نجفیان- 250 دانش آموز اسفراینی در قالب اردوی راهیان نور به مناطق عملیاتی دفاع مقدس اعزام شدند.«حسن زاده» معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش اسفراین با اشاره به این که این دانش آموزان در قالب 8 دستگاه اتوبوس به اردوی راهیان نور اعزام شدند گفت: 2 فرهنگی، یک روحانی، یک راوی دفاع مقدس در هر دستگاه اتوبوس  دانش آموزان را همراهی می کنند.
 
دستگیری دو شکارچی متخلف
صدیقی-رئیس اداره حفاظت محیط زیست اسفراین از دستگیری دو شکارچی متخلف حین شکار در منطقه حفاظت شده ساریگل این شهرستان خبر داد.«روح ا... لایق» گفت: از شکارچیان متخلف یک قبضه اسلحه دو لول غیر مجاز شکاری به همراه دو قطعه کبک و سایر ادوات شکار و صید کشف و ضبط شد و پس از تشکیل پرونده متخلفان برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.