از میان خبرها

دو محموله ارز قاچاق و یک محموله طلا کشف شد
ماموران گمرک ایران دو محموله ارز قاچاق و یک محموله طلا کشف کردند.به گزارش میزان، ماموران گمرک بازرگان از یک دستگاه خودروی سواری ۸۸ هزار دلار و ۱۹ هزار و ۶۰۰ لیر ترکیه ارز قاچاق و ۱۴۷ گرم طلای قاچاق کشف و ضبط کردند. بنابر این گزارش، راننده این خودروی سواری قصد داشت این میزان ارز و طلا را به صورت قاچاق از مرز ترکیه وارد کشور کند که با دقت و هوشیاری ماموران گمرک و با رصد اطلاعاتی محموله‌ها کشف و ضبط شد.


پای دلار ۷۵۰۰ تومانی به "نیما" باز شد
با وجود ابهاماتی که در رابطه با نرخ رقابتی ارز در سامانه نیما برای گروه سوم کالایی وجود داشت، خبرها از این حکایت دارد که دلار تا ۷۵۰۰ تومان در معاملات این سامانه قیمت خورده است. به گزارش ایسنا، در سامانه نظام یکپارچه ارزی (نیما) مجموع صادرکنندگان و واردکنندگان تعیین شده می‌توانند ارز را مورد معامله قرار دهند؛ به طوری که صادرکنندگان، ارز ناشی از فروش خود را در سامانه به مشتریان خود که واردکنندگان هستند به فروش می‌رسانند که البته هر دو از کانال صرافی‌ها و بانک‌ها این کار را انجام می‌دهند.


بیرانوند بالاتر از مودریچ و امباپه
 سایت گاردین در گزارشی به بررسی عملکرد بازیکنانی که در جام جهانی 2018 روسیه در ترکیب تیم شان به میدان رفتند پرداخت و برای هر کدام نمره ای را در نظر گرفت. به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان، از نگاه این سایت علیرضا بیرانوند، دروازه بان تیم ملی فوتبال ایران در 3 بازی که در ترکیب ثابت تیم ملی مقابل مراکش، اسپانیا و پرتغال حضور داشت عملکرد فوق العاده ای را از خود به نمایش گذاشته است.  بیرانوند با میانگین امتیاز  8.67 بالاتر از چهره هایی همچون مودریچ و امباپه قرار گرفته است.