یک گام دیگر تا رسیدن به بام بجنورد

علوی- پارک دوبرار با  95 هکتار وسعت در حال آماده سازی است و با پیشرفت 80 درصدی خود به مراحل نهایی بهره برداری نزدیک و یک گام دیگر تا رسیدن به بام بجنورد برداشته شده است. معاون فنی و عمران شهرداری بجنورد در گفت و گو با خبرنگار ما گفت:  آماده سازی سکوها در این پارک به طور کامل اتمام یافته و کار نصب اسکلت ساخته شده 38 آلاچیق در این مکان آغاز شده است و در حال نصب و سوار کردن بر فونداسیون هستیم و 20 آلاچیق هم تاکنون نصب شده است. «پارساپور» ادامه داد: بیش از 20 سکوی دیگر در این پارک ایجاد خواهد شد.
وی از اتمام کامل زیرسازی های پارک دوبرار خبر داد و اظهارکرد: آسفالت معابر دسترسی پارک هم از 2 روز گذشته آغاز و بیشتر جدول کشی ها و میادین انجام شده است. وی افزود: لایه هسته مرکزی جدول ها انجام شده و اجرای هسته بیرونی آن منوط به آسفالت است که پس از آن اجرا خواهد شد.  وی با اشاره به پایان ساخت سرویس های بهداشتی این پارک اظهارکرد: حفر چاه  16 سرویس بهداشتی انجام شده و آماده تحویل است. به گفته وی، طرح میدان ورودی شمال به جنوب و شرق به غرب این پارک نیز اجرا شده است.
 وی از طی مراحل اجرایی آبشار وعده داده شده در دوبرار نیز خبر داد و اظهارکرد: طرح آبشار بیش از 60 درصد اجرا شده است. وی درباره روشنایی معابر پارک هم توضیح داد: روشنایی معابر مستلزم اجرای آسفالت است به همین دلیل عملیات روشنایی پارک نیز از 2روز گذشته آغاز شده است. وی در پاسخ به این سوال که آیا تا پایان شهریور که وعده داده شده بود این پارک به بهره برداری می رسد، این اتفاق می افتد، ادامه داد: در صورتی که با مشکلی مواجه نشویم که ما را با فوت زمان مواجه کند، بهره برداری از پارک انجام خواهد شد. البته وی از نصب و اجرای ست وسایل بازی نیز در این پارک خبر داد  که در همین فاز اجرا خواهد شد. 
 وی خاطرنشان کرد:5.5 میلیارد تومان اعتبار برای بهره برداری از این پارک اختصاص یافته بود که هزینه شد.