طنین لبیک یا حسین(ع)

مرتضوی- لبیک یا حسین (ع)، لبیک ای همه آزادگی. باری دیگر نوای «لبیک یا حسین (ع)» در جای جای استان طنین انداز شد و عاشقان و شیفتگانت گرد هم آمدند تا بیعت کنند با آرمان هایت و رهرو  راهی باشند که تو رهبر آنی.
 یک بار دیگر دل های دریایی عاشقان حسینی بر ساحل غم سکنی گزید و می رود تا به کاروانی از تبار ایثار و از خود گذشتگی بپیوندد. این جا عاشقانت دوباره گرد هم آمدند تا باز تاریخ جاودانه عشقی آسمانی را مرور کنند و همراه شوند با کاروان محرم. 
این جا نوای لبیک یا حسین(ع) جانی دوباره بخشید به محرم؛ ماهی که با  وجود تو جاودانه شد؛ ماهی که هر بار با حضور دوباره اش به تفسیر شرافت و عزت انسانی می پردازد و دل انسان های آزاده را به عاشورا  پیوند می زند.
 دیروز شیفتگانت در آستانه امامزاده سید عباس(ع) گرد هم آمدند و  برخلاف مردم زمانت این بار عاشقانه تو را سرودند؛ لبیک یا حسین (ع).
همزمان با دومین روز از ماه محرم، امامزادگان سید عباس (ع) بجنورد، حمزه رضا(ع) شیروان،  نورا... مرغزار فاروج،  امامزاده جعفربن احمد(ع) اسفراین، ابراهیم انصار مانه و سملقان و نظرگاه امام علی(ع) گرمه میزبان حضور پرشور عاشقان سرور و سالار شهیدان و هیئت های عزاداری در تجمع لبیک یا حسین (ع)  بودند و در این میان حجت الاسلام «وحیدی» در آستانه امامزاده سید عباس(ع) بجنورد به ایراد سخنرانی پرداخت.