از شهرستان ها چه خبر؟

میم پرور- فاروج
حجت الاسلام«قلی زاده» امام جمعه فاروج در دیدار جمعی از مدیران، مسئولان و نیروهای نظامی و انتظامی فاروج به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس بر ترویج فرهنگ دفاع مقدس تأکید کرد.
به مناسبت گرامی داشت هفته دفاع مقدس، نمایشگاه «ما توانستیم» در 5 غرفه و در بخش های رزمی و فرهنگی، ایثار و شهادت، حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس، اقتصاد مقاومتی و گشت محله محور با بیش از هزار عکس از شهدا و رزمندگان دفاع مقدس در فاروج افتتاح شد.
«رجائی نیا» فرماندار فاروج در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی و بسیجیان به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس با گرامی داشت یاد و خاطره شهدای 8 سال دفاع مقدس بر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و انتقال ارزش های دفاع مقدس بین اقشار مختلف مردم به ویژه جوانان تأکید کرد.حجت الاسلام «قلی زاده» امام جمعه فاروج نیز گفت: دفاع مقدس دستاوردهای مختلفی برای نظام از جمله تقویت روحیه انقلابی، خودباوری مردم و معرفی اسلام به دیگر کشورها به همراه داشت.
نجفیان-اسفراین
 حجت الاسلام «محمدیان» امام جمعه اسفراین در دیدار با مسئولان و مدیران شهرستان و فرماندهان اقشار بسیج، نقش توکل به خدا و توسل به ائمه(ع) در توفیقات دفاع مقدس را ممتاز ارزیابی و اظهار کرد: ولایتمداری، بصیرت و روحیه عاشورایی دفاع مقدس را در تاریخ انقلاب شکوهمند اسلامی ماندگار کرد‌.
 سرهنگ پاسدار «الهی راد» فرمانده سپاه اسفراین در همایش یاوران معروف در دانشکده علوم پزشکی این شهرستان پیام مهم و کلیدی عاشورا را امر به معروف و نهی از منکر با هدف اصلاح جامعه بیان کرد.
محمودیان- گرمه
در شب یازدهم محرم، مراسم تعزیه «تنور خولی» در میدان مرکزی گرمه برگزار شد.
عوض زاده- شیروان
حجت الاسلام «کوثری» امام جمعه شیروان در دیدار مسئولان، بسیجیان و نیروهای نظامی و انتظامی این شهرستان به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس گفت: دوران سراسر افتخار دفاع مقدس نمایش قدرت ذاتی ملت ایران در جنگی نابرابر بود.
برومند- مانه و سملقان
 سرگرد «محمدی» فرمانده ناحیه مقاومت بسیج مانه و سملقان در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای نظامی، انتظامی و بسیج که به مناسبت هفته دفاع مقدس برگزار شد گفت: در دوران دفاع مقدس آحاد مردم با همدلی و همزبانی و پشتیبانی ولایت فقیه در دفاع از ارزش های نظام اسلامی دست به دست هم دادند و دشمن متجاوز را از صحنه روزگار محو کردند.
نجاهی - جرگلان
«یزدانی» دهیار روستای باغلق گفت: جمعه شب گذشته گرگ ها با ورود به یک دامداری در روستای باغلق از توابع بخش مرکزی راز و جرگلان ۹ رأس گوسفند را تلف کردند.