رویدادهای ورزشی

اختتامیه مسابقات والیبال 
میم پرور- مسابقات والیبال قهرمانی استان زنده یاد «رجب پور» در شهرستان فاروج به کار خود پایان داد. رئیس اداره ورزش و جوانان فاروج با اعلام این خبر به خبرنگار ما افزود: این دوره از مسابقات با حضور 21 تیم از شهرهای مختلف خراسان شمالی و رضوی در سالن شهید حسین پور «خانه والیبال» این شهرستان برگزار شد. «علی اکبر کیوان» افزود: بازیکنان در 3 رده سنی مینی والیبال، نونهالان، متولدان 1382 و نوجوانان به رقابت با یکدیگر پرداختند. «کیوان» گفت: در پایان مسابقات باشگاه والیبال آینده سازان اسفراین، باشگاه تخصصی والیبال ثامن فاروج  و باشگاه والیبال کارگران بجنورد به ترتیب مقام های اول تا سوم را کسب کردند.
 
پایان مسابقات اوقات فراغت 
مسابقات اوقات فراغت که در خانه بسکتبال برگزار شد به پایان رسید. به گزارش خبرنگار ما در رده میکروی 9 سال به بالا «جهانی» مدال طلا و «صفاری» و «برات زاده» مدال نقره را دریافت کردند، در رده مینی بالای 13 سال آقایان «جهانی الف» و «جهانی ب» طلا گرفتند و «وحدانی» برنز گرفت، در رده نونهالان «صفرزاده» و «براتی» طلا گرفتند و «جهانی» برنز دریافت کرد و «رضایی» موفق به دریافت مدال برنز شد.
 
طرح پارک گام در اسفراین  
نجفیان- نخستین همایش طرح ملی پارک گام ویژه بانوان در اسفراین برگزار شد. «ملایی» معاون اداره ورزش و جوانان اسفراین گفت: بیش از ۵۰۰ بانوی ورزش دوست و ورزشکار در پارک ملت این شهر در طرح ملی پارک گام ویژه بانوان شرکت کردند.به گزارش خبرنگار ما، در این همایش به قید قرعه جوایزی به شرکت کنندگان اهدا شد.
 
مسابقات لیوان چینی و دارت 
نجفیان- مسابقات لیوان چینی و دارت به میزبانی روستای توریستی روئین برای بانوان خانواده های شهدا و ایثارگران برگزار شد. به گزارش خبرنگار ما، پس از رقابت ۵۰ بانو، در رشته لیوان چینی، «سکینه فلاح»، «حمیرا زارعی» و «زهرا قدرتی» اول تا سوم شدند و در رشته دارت «لیلا میری»، «زهرا فخر زارعی» و «مریم قوتی» عناوین اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.
 
قبولی دو تنیسور استان در دوره مربیگری 
اسدی- دو تنیسور استان موفق به کسب نمره قبولی در دوره مربیگری درجه 3 تنیس مردان شدند. رئیس هیئت تنیس خراسان شمالی با اعلام این خبر به خبرنگار ما افزود: دوره مربیگری (play tennis)درجه 3 به میزبانی استان گلستان برگزار شد و «رضا کافی» و «محمدرضا پیراسته» با پشت سرگذاشتن آزمون های تعیین سطح، تئوری و عملی نمره قبولی را در این دوره کسب کردند.«امین معماریانی» با بیان این که در این دوره مربیگری درجه 3 منطقه 2 کشور، 8 نفر از خراسان شمالی حضور داشتند، افزود: در کلینیک یک روزه تعیین سطح 7 تنیسور از استان قبول شدند و به کلاس های مربیگری راه یافتند.وی ادامه داد: 2 نفر از تنیسورهای استان در دوره عملی و تئوری پذیرفته شده اند و با گذراندن آزمون آموزشی و در صورت کسب نمره قبولی موفق به دریافت کارت مربیگری درجه 3 می شوند.
وی اعلام کرد:  خراسان شمالی دارای 4 مربی مرد درجه 3 بود که با قبولی های انجام شده تعداد آن ها به 6 نفر افزایش یافت.وی اظهارکرد: پذیرش میزبانی دوره های مربیگری و داوری منطقه دوی کشور در برنامه و تقویم آموزشی هیئت تنیس خراسان شمالی قرار دارد.