رویدادهای ورزشی

تنیسور استان در راه المپیاد
شیرازی - «نیما جمالی» تنیسور استان به مسابقات استعدادهای برتر اعزام می شود.
نایب رئیس هیئت تنیس استان به خبرنگار ما گفت: این رقابت ها از چهارم تا نهم آذر ماه به میزبانی کرمان برگزار می شود که نیما جمالی به این مسابقات اعزام خواهد شد. زهره اسدی افزود: به دلیل همزمان بودن با فعالیت مدارس متاسفانه بچه ها از رقابت های انتخابی استقبال نکردند و البته کمبود اعتبار هم در این جریان بی تاثیر نبود. وی بیان کرد: حتی برای اعزام به لیگ دسته یک هم دچار کمبود اعتبار و از حضور تیم منصرف شدیم.
وی تصریح کرد: به هر حال «نیما جمالی» با حمایت خانواده اش در رده سنی زیر 14 سال در این مسابقات حاضر خواهد شد.


 
استعدادیابی دوچرخه سواری
 رئیس هیئت دوچرخه سواری اسفراین از اجرای طرح استعدادیابی برای دوست داران دوچرخه سواری در بخش دختران و پسران در این شهرستان خبر داد. «مصطفی خوش اندام» با اشاره به این که این طرح برای متولدان سال ۸۲ تا ۸۵ در دستور کار است و اجرایی خواهد شد، افزود: طرح استعدادیابی برای گروه پسران چهارشنبه ۲۳ آبان ساعت ۱۲:۳۰ و برای گروه دختران پنج شنبه ۲۴ آبان ساعت ۹ در مجموعه ورزشی جهان پهلوان تختی برگزار خواهد شد.

سقوط شاه جهان در جدول
نجفیان- تیم فوتبال شاه جهان اسفراین در هفتمین بازی خود در لیگ دسته ۳  کشور نتیجه را به  تیم «آریا سنگ سر مهدی شهر» واگذار و از جایگاه خود در جدول سقوط کرد. به گزارش خبرنگار ما، تیم شاه جهان اسفراین با نتیجه ۳ بر صفر مغلوب آریا سنگ سر مهدی شهر شد و با ثبت فقط ۲ برد،۲ تساوی و ۳ باخت و کسب ۸ امتیاز به جایگاه دهم جدول هفته هشتم ۱۳ تیمی گروه یک لیگ دسته سه فوتبال کشور سقوط کرد.

حضور کونگ فوکاران در مسابقات کشوری
نفرات برتر مسابقه انتخابی کونگ فوی استان برای حضور در مسابقات قهرمانی کونگ فوی کشور در قالب طرح المپیاد نخبگان معرفی شدند.
به گزارش خبرنگار ما، در پایان این مسابقه که در بخش آقایان برگزار شد معین قادری، علی طالب پور، محمد خرمی، آرش نورانی، امیر حسین سعادتمند، مهدی پسرکانلویی، مهران روحانی، سید احسان جمالی، حسین علی آبادی و آریا عین بیگی جواز حضور در المپیاد را در وزن های مختلف به دست آوردند.

بانوان در کلاس مربیگری فوتسال
یک دوره کلاس مربیگری سطح یک فوتسال ایران برای بانوان به میزبانی بجنورد برگزار می شود.
نایب رئیس هیئت فوتبال استان به خبرنگار ما گفت: این دوره از کلاس ها به مدت 5 روز برگزار خواهد شد و حداقل سن شرکت کنندگان در این کلاس ها 20 سال خواهد بود.مریم سهرابی افزود: ظرفیت این کلاس 15 نفر است و اولویت با افرادی است که زودتر ثبت نام کرده اند و برای این دوره مبلغ 600 هزار تومان در نظر گرفته شده است.