از میان خبرها

موافقت دولت با اصلاحات مصوبه ترخیص خودرو
ایسنا- دولت با اصلاحات پیشنهادی رئیس کل بانک مرکزی درخصوص مصوبه ترخیص خودروهای موجود در گمرک موافقت کرد.
سرقت، رتبه دوم جرایم کشور را دارد
ایرنا- دادستان کل کشور گفت: شرایط اقتصادی حاکم، بیکاری و تعطیلی کارخانه ها از عوامل افزایش سرقت امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته است. بر اساس آمار قوه قضاییه و نیروی انتظامی، سرقت بعد از جرایم مربوط به موادمخدر در ردیف دوم جرایم کشور قرار دارد.حجت الاسلام منتظری افزود: حدود 27 تا 28 درصد از جرایم در ایران مربوط به سرقت است.
قیمت نفت روی ۶۵ تا ۷۰ دلار می‌ماند
ایسنا-طبق نظرسنجی سالانه رویترز از کارشناسان انرژی، قیمت نفت تا یک دهه آینده نزدیک سطوح فعلی خواهد ماند و تا سال ۲۰۲۳ حدود ۶۵ تا ۷۰ دلار در هر بشکه خواهد بود. با وجود افت اخیر قیمت‌ نفت، پیش‌بینی‌ها حدود ۵ دلار در هر بشکه کمتر از نظرسنجی سالانه قبلی بود که در ابتدای سال ۲۰۱۸ انجام شد و در مقایسه با سه سال اخیر، اندکی تغییر داشت.
ایران خواستار آزادی فوری و بدون قید و شرط خبرنگار پرس‌تی‌وی شد
فارس- قاسمی، سخنگوی وزارت امور خارجه ضمن محکوم کردن اقدام دولت آمریکا در بازداشت غیرقانونی «مرضیه هاشمی»، خواستار آزادی فوری و بدون قید و شرط مجری و خبرنگار پرس‌ تی‌وی شد.
 68 هزارمیلیارد تومان درآمد مالیاتی وصول شد
ایرنا- رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور، میزان وصولی درآمدهای مالیاتی از ابتدای امسال تا پایان آذر را معادل 68 هزار میلیارد تومان اعلام کرد که نسبت به دوره مشابه پارسال 10 درصد رشد داشت.
 سید کامل تقوی نژاد از قطع شدن حدود 2 میلیون اظهارنامه مالیاتی بدون رسیدگی در چارچوب مودی مداری در این مدت خبر داد.
فعالیت3000 قایق صیادی 
بی‌مجوزدردریای عمان
ایسنا- بنا بر آمار رسمی و غیررسمی حداقل 3000 قایق صیادی در سیستان و بلوچستان فاقد مجوز صید هستند و 17 سال است که به طور غیرقانونی صید می‌کنند.