مدیر کل ورزش و جوانان مطرح کرد:

سهم ورزش استان از بودجه

شیرازی- لایحه بودجه سال آینده در مجلس شورای اسلامی در دست بررسی است و حالا باید دید سهم ورزش استان از این لایحه چقدر خواهد بود؟ از آن مهم تر مسئولان ورزش در خراسان شمالی برای جذب این بودجه از استان و وزارت خانه چه برنامه ها و طرح هایی را در نظر گرفته اند تا بتوانند مسئولان را برای اختصاص بودجه به ورزش ترغیب کنند؟
در این باره مدیر کل ورزش و جوانان استان گفت: در مجلس بودجه در حال بررسی و هنوز به مرحله استانی نرسیده است و ما پیشنهادهای مان را به وزارت خانه دادیم و به استاندار هم می دهیم و به طور جدی پیگیری خواهیم کرد.
کوروش بهادری افزود: طی صحبت و جلسه با استاندار قرار شد از وزیر ورزش دعوت شود به استان بیاید و درباره اولویت های ورزشی استان در همان جلسه صحبت کنیم تا مبالغ هماهنگ شود که برای کدام سالن چقدر اعتبار نیاز است.وی ادامه داد: درخصوص اماکن با اهمیت و نیازمند به تکمیل و اتمام، اولویت با سالن های 6 هزار نفری بجنورد، 2 هزار نفری اسفراین و 3 هزار نفری شیروان، چند منظوره توپی آشخانه، چند منظوره تشکی شیروان و استخرهای گرمه و فاروج است.
وی اظهار کرد: پیشنهاد احداث اماکن ضروری از قبیل هتل ورزشی، سالن دو و میدانی، چمن مصنوعی در شهرستان های گرمه، اسفراین، آشخانه، راز و فاروج، سالن ویژه بانوان و تخصصی اسکواش، کبدی، وزنه برداری، تنیس خاکی، خانه های تیراندازی، رزمی، تکواندو و بوکس و چند رشته دیگر را در برنامه داریم.
وی خاطرنشان کرد: چند پیشنهاد برای سالن های تخصصی دیگر هم داریم و این طرح ابتدایی ماست.وی یادآور شد: خراسان شمالی 11 مجموعه ورزشی کوچک و بزرگ شهری دارد و 71 پروژه ناتمام شهری و روستایی در دست احداث است.