اخبار

انفجار کپسول گاز یک زوج
 را راهی بیمارستان کرد 
در پی استفاده یک زوج اهل روستای چمن بید از کپسول گاز برای گرم کردن لوله فاضلاب، با انفجار کپسول گاز این زوج راهی بیمارستان شدند. به گزارش خبرنگار ما و بر اساس اعلام یک فرد مطلع، سه شنبه شب لوله فاضلاب خانه این زوج به مشکل خورد که برای برطرف کردن آن و گرم کردن لوله فاضلاب از کپسول گاز خانگی استفاده کردند و با ترکیدن کپسول به شدت از ناحیه دست و پا دچار سوختگی شدند. پس از این اتفاق، این زوج  به اورژانس منتقل شدند و بعد از مداوای اولیه به دلیل شدت سوختگی، یکی از مصدومان به بیمارستانی در بجنورد و دیگری به مشهد اعزام شد.
برگزاری مسابقه کشتی کلاسیک بانوان
مسابقه کشتی کلاسیک بانوان استان برگزار شد.دبیر هیئت کشتی استان با بیان این مطلب به خبرنگار ما افزود: 11 کشتی گیر در این مسابقات روی تشک رفتند.یوسف ولی زاده افزود: با معرفی نفرات برتر مسابقات، منتخبان به مسابقات کشوری کشتی کلاسیک بانوان که 12 بهمن ماه به میزبانی تهران برگزار می شود، اعزام خواهند شد.
«مغروری» در فهرست اصلی داوران لیگ برتر فوتبال
 «یوسف مغروری» کمک داور استان در لیگ برتر در فهرست اصلی داوران لیگ برتر فوتبال قرار گرفت. به گزارش خبرنگار ما، او که تا کنون چندین بار در لیگ برتر فوتبال پرچم زده است، توانست در آخرین تست آمادگی جسمانی و کلاس توجیهی نیم فصل لیگ برتر تست داوری را با کسب نمره کامل به پایان برساند. 
نشست هم اندیشی مسئولان خانه‌های نور
نشست هم اندیشی و آموزشی مسئولان خانه های نور خراسان شمالی در بجنورد برگزار شد. مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی، هنری مساجد استان در این نشست گفت: فعالان و مربیان خانه های نور لازم است ضمن برقراری ارتباط بیشتر با سایر کانون ها، برنامه های قرآنی را در قالب آموزشی و تبلیغی تبیین کنند. «شیرازیان» اضافه کرد: 361 باب کانون فرهنگی، هنری در مساجد استان فعال اند که با توجه به تعداد 25 خانه نور دارای مجوز و فعال هر کدام می توانند با 14 کانون در ارتباط باشند.