سریال های جدید برای سال نو

مریم ضیغمی- در تولید یک اثر نمایشی تیمی شامل عوامل جلو و پشت دوربین در کنار هم می توانند آن اثر را به سرانجام برسانند و همه چیز به حضور همه عوامل در کنار هم بستگی دارد. در این میان نگرانی هایی در بسیاری از موارد به دلیل نرسیدن بودجه وجود دارد به طوری که هر لحظه امکان تعطیلی پروژه هست و البته رفاقت و صبر سبب می شود گاهی اوقات یک پروژه به سرانجام برسد. در روزهای پایانی سال تیم های مختلف نمایشی همچنان درگیر فیلم برداری اثر خود هستند تا برنامه هایی متناسب با ذائقه بینندگان را برای سال آینده تهیه کنند. در گزارش پیش روی تان به معرفی چند سریال جدید پرداختیم که قرار است سال آینده روانه آنتن شبکه های مختلف سیما و شبکه نمایش خانگی شوند.


گاندو
اغلب آثار تلویزیونی که «جواد افشار» تولید کرده با استقبال بینندگان رو به رو شده است؛ سریال های «سی امین روز»، «روزهای زیبا»، «مادرانه»، «کیمیا»، «برادر» و «آنام» از جمله آثار موفق و پربیننده این کارگردان اهل قم هستند. او در سال های اخیر پر کار شده و بعد از سریال «آنام» امسال سراغ سریال «گاندو»  رفته است. او «گاندو» را در ۳۰ قسمت ۴۵ دقیقه‌ای تولید می کند.
کامبیز دیرباز، محمدرضا شریفی‌نیا، سیدمهرداد ضیایی، کمند امیرسلیمانی، فرهاد قائمیان، داریوش فرهنگ، وحید رهبانی، پیام دهکردی، لیلا اوتادی، سارا خویینی‌ها و سوگل طهماسبی از جمله بازیگران این سریال هستند.

87 متر
«کیانوش عیاری» بعد از ساخت دو فیلم «خانه پدری» و «کاناپه» که بنا به دلایلی رنگ پرده را ندیدند سراغ درام اجتماعی «87 متر» برای شبکه اول سیما رفت تا بعد از ساخت سریال موفق «روزگار قریب» بازگشت دوباره ای به تلویزیون داشته باشد.
این کارگردان کار بلد چندماهی می شود که مشغول ساخت سریالش در 40 قسمت 45 دقیقه‌ای است.
علی دهکردی، ابوالفضل پورعرب، مهران رجبی، فریبا کامران، نازنین فراهانی، هدی زین العابدین، دیبا زاهدی، الهه خادمی، ملیکا نصیری، نیما نوری‌زاده، سحر عبداللهی و محمد بحرانی از جمله بازیگران سریال«87 متر» هستند.

خواب زده
فیلم برداری سریال «خواب زده» به کارگردانی سیروس مقدم و به نویسندگی سعید نعمت ا... ادامه دارد. این سریال برای پخش از شبکه نمایش خانگی ساخته می شود.سریال «خواب زده» به تهیه کنندگی الهام غفوری در ژانر وحشت به نگارش درآمده است. باید دید سیروس مقدم که با ساخت سریال‌های مناسبتی از جمله سریال محبوب «پایتخت» موفق عمل کرده است، با ساخت این سریال در شبکه نمایش خانگی این محبوبیت و موفقیت را تداوم می‌بخشد یا نه؟
علیرضا شجاع نوری، لادن مستوفی و ریحانه پارسا از جمله بازیگران اصلی این مجموعه هستند که جلوی دوربین مقدم رفته اند.