مجریان سال تحویل تلویزیون

ضیغمی- شبکه های مختلف تلویزیون در روزهای پایانی سال برنامه های ویژه ای را برای مخاطبان خود در نظر می گیرند تا لحظات آغازین سال جدید از قاب تلویزیون در کنار مردم باشند. مجریان لحظه تحویل سال مورد توجه برنامه سازان تلویزیون و مخاطبان قرار می گیرند.
شبکه یک: علی ضیا
برنامه «فرمول یک» که امسال به طور روتین عصرها مهمان مخاطبان شبکه یک بود،  از ۲۵ اسفند با نام ویژه برنامه تحویل سال با اجرای علی ضیا روی آنتن رفته است. این برنامه که با مشارکت سازمان فرهنگی، هنری شهرداری تهران تهیه شده است، به کمک مردم چهره سال را در حوزه های مردمی و اجتماعی معرفی می کند.
شبکه دو: محمد سلوکی
شبکه دو امسال هم مانند سال گذشته محمد سلوکی را به عنوان گزینه جدی اجرای برنامه تحویل سال در نظر دارد. سلوکی سال گذشته به همراه ژیلا صادقی ویژه برنامه تحویل سال را روی آنتن شبکه دو برد. او امسال با برنامه «شب گشت» که هر شب از شبکه دو پخش می شود، مهمان مخاطبان این برنامه است.
شبکه سه: احسان علیخانی
احسان علیخانی که به تازگی با برنامه «عصر جدید» به شبکه سه آمده است برای اجرای برنامه تحویل سال انتخاب شد. او برنامه تحویل سال را در همان استودیوی برنامه «عصر جدید» روی آنتن خواهد برد. مهم ترین ویژگی برنامه تحویل سال شبکه سه حضور شرکت کنندگان برگزیده مرحله اول «عصر جدید» خواهد بود و در کنار آن ها نیز چهره های تلویزیونی و سینمایی به برنامه خواهند آمد.