معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار:

حلقه های مفقود شده مبارزه با مواد مخدر شناسایی شوند

چرخه مبارزه با مواد مخدر و درمان معتادان در استان کامل نیست و دستگاه های اجرایی عضو شورای مبارزه با مواد مخدر باید حلقه های مفقود شده را شناسایی کنند تا در طرح  تحول نظام مدیریت و سامان‌دهی معتادان متجاهر و بی خانمان استان دیده شود.
 معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان شمالی با بیان این مطلب در  نشست شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان افزود: طرح تحول نظام مدیریت و سامان دهی معتادان متجاهر و بی خانمان استان برای اعضای شورا ارسال شده است و تمام دستگاه های اجرایی عضو شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر باید تا ده روز آینده طرح را مطالعه و به تناسب وظایف شان بررسی و تحلیل و نقطه نظرها و پشنهادهای خود را ارسال کنند. 
«حیاتی» افزود: این طرح توسط استاندار به دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور ارائه شده است.
وی خبر داد: دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور در تیر امسال برای بررسی نحوه اجرای این طرح به استان سفر خواهد کرد و قبل از این سفر معاونان وی هفته آینده در استان حضور خواهند داشت.
وی تاکید کرد: دستگاه های اجرایی فرصت را مغتنم بشمرند و نیازمندی های استان را برای اجرای این طرح شناسایی و جمع بندی کنند تا در سفر معاونان و دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر به خراسان شمالی مطالبات استان اعلام شود.