فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه(ع):

برای مطالبات مردم باید هزینه داد

مطالبه گری رسانه ها برای رفع مشکلات مردم و تشکیل قرارگاه رسانه ای، لید خبری بود که فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه(ع) روی میز خبر گذاشت.
انگار قلم خبرنگاری برداشته و درست همان دغدغه هایی را دارد که خبرنگاران دارند. دردهای اجتماعی او را رنج می دهد، لذا تأکید دارد مطالبه گری و گزارش های اجتماعی، رسالت رسانه هاست. اگر چه نشست دور میز اتاق فرمانده سپاه بود و سردبیر روزنامه های استانی خراسان و برو بچه های خراسان شمالی و بسیج رسانه، فضای میز یک تحریریه را مشق می کردند اما سرهنگ «چمن» اعتقاد داشت گره های پیش روی خبرنگاران در خصوص مطالبات مردم باید گشوده شود تا حرف های مردم پررنگ روی کاغذهای خبر قرار گیرد. حتی معتقد است: در راستای توسعه رسانه ای باید قرارگاه رسانه ای کلید بخورد و بن بست های اطلاع رسانی یکی پس از دیگری شکسته شود. بالاخره انگار نه انگار که اتاق فرمانده سپاه است و رنگ و بوی رسانه ای به خصوص در مورد معضلات اجتماعی، مشکلات بیکاری و گرانی ها خیلی پر رنگ است. او بنا دارد به زودی قرارگاه رسانه ای را به جامعه رسانه ای استان اضافه کند زیرا به اعتقاد او جامعه خبری باید برای بیان مطالبات بحق مردم به خصوص ارزش های جامعه انقلابی و ایرانی هزینه کند؛ دیروز شهیدان و امروز وارثان این شجره باید دِین خود را ادا کنند.
 سردبیر روزنامه های استانی خراسان نیز در این دیدار ضمن تبریک انتصاب سرهنگ «چمن» به عنوان فرمانده جدید سپاه حضرت جوادالائمه(ع) استان، مردم خراسان شمالی را رسانه ای دانست و گفت: تجربه سال های گذشته روزنامه خراسان شمالی گویای استقبال خوب مردم این استان از توسعه رسانه هاست اما با این وجود  فراهم نشدن زیرساخت های لازم باعث شده است این استان در قعر جدول توسعه رسانه ای کشور قرار گیرد. به گفته حجت الاسلام «ولی زاده» موسسه فرهنگی خراسان از توسعه رسانه ای در استان استقبال و حمایت  کرده و می کند چرا که معتقد است توسعه رسانه ای این استان بدون شک به توسعه آن در همه جنبه ها کمک خواهد کرد. 
وی جریان سازی مناسب در راستای مقابله با جریان سازی های رسانه های بیگانه را نیز رسالت رسانه های انقلابی دانست و تأکید کرد: موسسه فرهنگی، هنری خراسان از کمک و حمایت های آموزشی از رسانه های انقلابی استقبال می کند.