رفع مشکلات کشتارگاه وعده شهردار به نماینده ولی فقیه

محمدی- روز گذشته کشتارگاه صنعتی بجنورد مورد بازدید نماینده ولی فقیه در استان، فرمانده سپاه و مسئولان استانی قرار گرفت و شهردار بجنورد وعده داد در تعطیلات نوروز مشکلات کشتارگاه رفع شود.
شهردار بجنورد به بزرگان استان وعده داد که در ایام تعطیلات، مشکلات بهداشتی موجود در کشتارگاه صنعتی بجنورد حل خواهد شد.
نماینده ولی فقیه در استان پس از مراسم ادای نذر و قربانی کردن 14 رأس گوسفند به نیت رفع بلای کرونا، با نیروهای این مجموعه دیدار و از بخش های مختلف بازدید کرد.
آیت ا... «یعقوبی» در گفت و گو با خبرنگار ما، با بیان این که در این بازدید بر رفع مشکلات کشتارگاه صنعتی بجنورد تاکید شد، افزود: در این بازدید، پیام کارگران کشتارگاه شنیده شد و مطالبات و حق و حقوق هایی داشتند که ضایع شده بود.
وی با بیان این که مدیریت جدید مصمم بر رفع کاستی ها و به حداقل رساندن آن هاست، تصریح کرد: در این بازدید بوی بد ناشی از دفن اضافی زوائد وجود داشت که پیشنهادهایی مطرح شد تا آثار و بوی بد منفی در منطقه وجود نداشته باشد و مدیریت جدید وعده داد این مشکل حل خواهد شد.
وی با بیان این که کارکنان این کشتارگاه برای احقاق حق و حقوقات خود قبلاً هم نامه نوشته و هم حضوری آمده بودند، ادامه داد: توصیه شد این حق و حقوقات پرداخت شود.
امام جمعه بجنورد درخصوص مناسب نبودن کف پوش های سالن ذبح دام افزود: شهردار بجنورد وعده داد مشکل کف پوش بعد از آخرین کشتار دام طی چهارشنبه (امروز)، در تعطیلات حل خواهد شد.  
آیت ا... «یعقوبی» با مثبت ارزیابی کردن این بازدید و با بیان این که امیدواریم در مدیریت جدید مشکلات حل شود، تصریح کرد: شهردار به این موضوع اشاره کرد که کشتارگاه صنعتی بجنورد در تعطیلات از نظر فیزیکی سامان دهی، نوسازی و مشکلات بهداشتی حل خواهد شد.
طی آغاز به کار کشتارگاه صنعتی بجنورد با مدیریت جدید، 4 خبر و گزارش با هدف تاکید بر ضرورت رعایت مسائل بهداشتی و رفع مشکلات کشتارگاه در این روزهای کرونایی به رشته تحریر درآمد؛ مطالبی که به مذاق برخی ها خوش نیامد!
 با این حال باید دید قول ها و وعده های شهردار بجنورد مبنی بر سامان دهی مشکلات این کشتارگاه در تعطیلات نوروز، جامه عمل خواهد پوشید یا این وعده ها تنها در حد شعار باقی خواهد ماند؟