طرح جدید اداره اوقاف و امور خیریه بجنورد برای کمک به نیازمندان؛ سهم شما چقدر است؟

همه به «آستان مهربانی» بپیوندیم

محمدی- در آستانه سال جدید و بهار طبیعت، اداره اوقاف و امور خیریه بجنورد و هیئت امنا و مدیر مرکز افق امام زاده سید عباس (ع) بجنورد در قالب طرح «آستان مهربانی»، لباس خدمت به تن کرده اند و به کمک خیران و نیکوکاران، در تدارک تهیه بسته های معیشتی آرامش بهاری برای نیازمندان هستند تا علاوه بر تلاش در داشتن نقشی در شادی و سلامتی هم وطنانمان، عید به خانه های نیازمندان برده شود. آن طور که رئیس اداره اوقاف و امور خیریه بجنورد به آن اشاره کرد، تاکنون حدود 119 بسته معیشتی آرامش بهاری آماده و بین نیازمندان توزیع شده و 21 بسته معیشتی آرامش بهاری دیگر نیز در حال آماده سازی است و در صورت حمایت و مشارکت بیشتر خیران، بسته های بیشتری آماده و به دست نیازمندان خواهد رسید.
به گفته حجت الاسلام «صفری»، این بسته ها حاوی 8 قلم مواد غذایی از جمله چای، قند، روغن، رب، ماکارونی و برنج و ارزش ریالی هر بسته 4 میلیون ریال است و نیازمندانی که بسته های معیشتی آرامش بهاری بین آن ها توزیع می شود، تحت پوشش هیچ نهاد حمایتی نیستند. در کنار اجرای طرح «آستان مهربانی» برای تهیه سبد معیشتی نیازمندان در عید نوروز، برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا نیز آستان مقدس امامزاده سید عباس (ع) بجنورد این روزها، به کارگاه تلاش و همت بزرگ مردان، بزرگ زنانی و خادمان بسیجی و افتخاری این امامزاده تبدیل شده است که فعل ایثار و با هم بودن را در سطر سطر آن صرف می کنند.به گفته رئیس اداره اوقاف و امور خیریه بجنورد، برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، با نظارت بهداشت و رعایت تمام مسائل بهداشتی، ماسک تهیه، تولید و در کنار مایع ضدعونی کننده در اختیار خانواده های نیازمند قرار داده می شود.آن طور که حجت الاسلام «صفری» به آن اشاره کرد، تاکنون بیش از 2500 عدد ماسک در کارگاه مستقر در امامزاده سید عباس (ع) بجنورد تولید شده است و این ماسک ها علاوه بر نیازمندان، در میان افرادی از جمله نیروهای خدمات شهری، نیروهای گشت بهزیستی و نیروهای راهور که در نوک پیکان مقابله با کرونا ویروس حضور دارند، توزیع می شود. در روزها و ساعت های پایانی سال، صدای آمدن بهار نرم نرمک به گوش می رسد و نیازمندان این روزها چشم انتظار یاری دستان شما خیران پر مهر و محبت اند. بیائید با کمک هم برای مقابله با کرونا ویروس، وسایل بهداشتی مورد نیاز خانواده های نیازمند را عیدی دهیم و با این عیدی به نجات زندگی کمک کنیم و این بار با عیدی مان، سلامت و زندگی باشد و مهرآفرین باشیم. راستی سهم شما از این هدیه چقدر است؟
 
خیران و نیکوکاران می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و چگونگی کمک به نیازمندان، با شماره های 32236358 و 09103424297 دفتر مرکز افق امام زاده سید عباس(ع) بجنورد تماس بگیرند.