روی خط سیاست

شمخانی: ترور شهید سلیمانی بزرگ ترین هدیه آمریکا به تروریسم تکفیری بود
 ایرنا: نماینده مقام معظم رهبری و دبیر شورای عالی امنیت ملی گفت: ترور شهید سلیمانی بزرگ ترین هدیه آمریکا به تروریسم تکفیری و حامیانش بود. دریابان علی شمخانی در جلسه پیگیری سیاسی- حقوقی پرونده ترور شهید قاسم سلیمانی و همراهانش که روز شنبه در محل دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی برگزار شد، اظهارکرد: بغض و کینه آمریکا و رژیم صهیونیستی به شهید سپهبد قاسم سلیمانی و شهید ابومهدی المهندس به دلیل نقش بی‌بدیل آنان در مبارزه با تروریسم تکفیری در منطقه و رسوا کردن نمایش ضدتروریستی آمریکا بود.
 
پدیده چسبندگی در پست‌های مدیریتی
 ایسنا: سید احسان قاضی زاده هاشمی، یک عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی چسبندگی در پست‌های مدیریتی را پدیده‌ای خواند که باید برای رهایی از آن قیدی تعریف شود تا مدیران و مسئولان همچون روسای جمهور حداکثر دو دوره چهار ساله در مسئولیت بمانند و بعد عرصه را برای جوانان باز کنند و شاهد تنوع باشیم.
 
 
معاونان نظارت و قوانین مجلس شورای اسلامی منصوب شدند
خانه ملت: دکتر محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی ضمن قدردانی از خدمات غلامرضا اسداللهی و حسین میرمحمدصادقی، طی احکامی جداگانه پژمان پشمچی‌زاده و بهزاد پورسید را به ترتیب به عنوان معاون نظارت و معاون قوانین مجلس شورای اسلامی منصوب کرد.