از میان خبرها

افزایش قیمت بسته های اینترنت همراه برابر با مقررات نیست
مدیرکل دفتر نظارت بر سرویس ارتباطی و فناوری ارتباطات با اشاره به افزایش قیمت بسته‌های اینترنتی از سوی اپراتور‌ها اظهار کرد: افزایش قیمت بسته های اینترنت همراه از سوی اپراتور‌ها برابر با مقررات نیست و باید تعرفه ها به نرخ گذشته برگردد و این اقدام مطابق مصوبات ۲۶۶ کمیسیون تنظیم مقررات تخلف محسوب می‌شود. سیدمحمد امامی ظهر دیروز در گفت‌وگو با میزان، ضمن اخطار به اپراتورها، تصریح کرد: طی ۲۴ ساعت آینده اپراتور‌ها باید با هماهنگی سازمان تنظیم مقررات قیمت بسته‌های اینترنتی را به نرخ گذشته بازگردانند و در صورت عدم اجرا اپراتور‌های متخلف با جریمه مواجه خواهند شد. وی افزود: اپراتور‌ها موظف هستند اضافه دریافت از مشترکانی را که به خرید بسته‌های اینترنتی اقدام  کرده اند که قیمت آن مورد تایید سازمان قرار نگرفته، عودت دهند و سازمان تنظیم مقررات پیگیر این موضوع خواهد بود.
قرعه کشی مرحله دوم ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن در صورت افزایش تعداد متقاضیان
معاون مسکن راه و شهرسازی گفت: در مرحله دوم ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن، در صورت افزایش متقاضیان نسبت به ظرفیت، قرعه کشی می‌شود. محمود محمودزاده در گفت و گو با خبرگزاری صدا و سیما درباره قیمت هر مترمربع زمین در طرح ملی مسکن گفت: ثبت نام اولیه با مبلغ ۳۰ تا ۴۰ میلیون تومان است و در شهر‌های جدید به دلیل نبود زیرساخت ها به مبلغ، ۱۰ تا ۱۵ درصد برای آماده کردن زیر ساخت‌ها اضافه می‌شود و هر مترمربع زمین بین 2.5 تا 3.5 میلیون تومان خواهد بود.
شرط اعزام زائر به سوریه
 رئیس سازمان حج و زیارت، شرط اعزام زائر به سوریه را امضای تفاهم نامه میان وزارت بهداشت ایران و سوریه دانست و گفت: اعزام ها از استان های دارای وضعیت سفید و با کارت سلامت انجام می‌شود. علیرضا رشیدیان در گفت‌وگو با مهر در خصوص تعیین پروتکل‌های بهداشتی برای اعزام زائران به سوریه گفت: قرار است میان وزارتخانه‌های بهداشت سوریه و ایران تفاهم‌نامه‌ای منعقد شود و بر اساس آن دو کشور ملزم می‌شوند بر اساس شاخص‌های سازمان بهداشت جهانی آزمایش های لازم را برای زائران انجام دهند و آن ها باید گواهی سلامت خود را ۴۸ ساعت قبل از سفر داشته باشند.