عملیات گسترده زیرسازی و آسفالت معابر و خیابان های شهر بجنورد

کارگاه سازندگی شهرداری بجنورد در ایستگاه شهرک فرهنگیان

محمدی- همین چندی پیش بود که شهروندان بجنوردی با عبور از کوچه‌ها و خیابان های شهر، شاهد اقدام جهادی و انجام زیرسازی و آسفالت معابری همچون بولوار امام رضا (ع)، امام خمینی (ره) شرقی، حد فاصل میدان قائم (عج) و بهداری و چهارراه شهید فهمیده و همچنین لکه گیری آسفالت به صورت گستره در محلات شهر بودند و این بار شهرک فرهنگیان (حضرت ولی عصر (عج)) و منطقه بربرقلعه (صادقیه) میزبان کارگاه های عمران و سازندگی شهرداری بجنورد است. در اقدام جدید شهرداری بجنورد، معابر و خیابان های شهرک فرهنگیان و منطقه صادقیه برای همیشه با خاک خداحافظی خواهند کرد و آسفالت بر معابر این مناطق که سال هاست اسیر گرد و خاک است نقش خواهد بست. 
در کنار زیرسازی و آسفالت دو منطقه شهرک فرهنگیان و منطقه صادقیه، لکه گیری آسفالت نیز به صورت همزمان در اقصی نقاط شهر و از جمله معابری از شهرک فرهنگیان در حال انجام است تا چهره شهر دگر باره لباس نو به تن کند.
در این شماره گزارشی از پروژه زیرسازی و آسفالت شهرک فرهنگیان خواهیم داشت تا بخشی از اقدامات جهادی مجموعه شهرداری بجنورد در این نقطه از مرکز استان که به اذعان ساکنان آن سال هاست مورد کم مهری و کم لطفی قرار گرفته است، به اطلاع شما شهروندان گرامی رسانده شود. 
خداحافظی با معبر خاکی در شهرک فرهنگیان تا چند روز آینده 
مدیر سازمان عمران و بازآفرینی شهرداری بجنورد در خصوص اجرای پروژه زیرسازی و آسفالت در شهرک فرهنگیان بجنورد گفت: قیر مورد استفاده برای آسفالت این مناطق خریداری شده است و تا چند روز آینده معبر خاکی در این شهرک وجود نخواهد داشت.به گفته مهندس «هادیزاده»، همزمان با زیرسازی و آسفالت معابر خاکی، لکه گیری در نقاطی از این شهرک نیز در دست انجام است.وی از همراهی اهالی شهرک فرهنگیان در خصوص تسریع زمان انجام آسفالت نیز تشکر کرد و افزود: اهالی این منطقه همراهی خوبی در این زمینه داشتند و شاهد رضایت بالای آن ها بودیم. وی به این موضوع هم اشاره کرد که عملیات عمرانی در این شهرک از حدود 10 روز پیش شروع شده است تا بخش عمده‌ای از دغدغه اهالی ساکن در این شهرک که چشم انتظار دریافت خدمات عمرانی شهرداری بودند، برطرف شود و طی روزهای آینده به اتمام خواهد رسید. وی با بیان این که اولویت ها در ابتدا معابر عریض و اصلی و معابر منتهی به آن هستند و خوشبختانه مساعد بودن آب و هوا هم به سرعت کار کمک شایانی کرده است، افزود: در این پروژه، پس از بهسازی و زیرسازی، آسفالت خیابان های رودکی شهرک فرهنگیان در حال انجام است.