رویدادهای ورزشی

نخستین مسابقه ارگومتر ویژه بانوان
نخستین دوره مسابقه ارگومتر ویژه بانوان در خراسان شمالی برگزار شد.نایب رئیس هیئت قایقرانی خراسان شمالی گفت: اولین دوره مسابقه ارگومتر با هدف حفظ آمادگی و انتخاب تیم روئینگ بانوان استان برای شرکت در المپیاد استعدادهای برتر ورزشی با رعایت پروتکل های بهداشتی در مجموعه ورزشی شهید علیدخت برگزار شد.«شیما پاک منش» اظهار کرد: این مسابقه در مسافت ۵۰۰ متر طبق استاندارد مسابقات داخلی و در میان ۱۰ ورزشکار برگزار شد که فاطمه زهرا مشکدان از شهرستان مانه و سملقان نفر اول و فاطمه سبحانی از شهرستان بجنورد نفر دوم شدند و فاطمه سروری از شهرستان بجنورد مقام سوم را کسب کرد.
 
 
رقابت شطرنج بازان
در بجنورد
رقابت های شطرنج در بجنورد با حضور 14 شطرنج باز برگزار شد. این مسابقات با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله اجتماعی در 3 سطح برگزار و پس از 10 دور امتیازات اعلام شد. در پایان عرفان مجردی  قهرمان  و عرفان هادیان نایب قهرمان شد و معین امینی تهرانی  در جایگاه سوم ایستاد.
 
صعود «فروغی نژاد» در مسابقات کشوری دارت
دهمین دوره مسابقات آزاد دارت آنلاین کشور (آداک) با صعود ورزشکار هم استانی مان ادامه دارد.در جریان دهمین دوره مسابقات آزاد دارت آنلاین کشور (آداک) تحت عنوان «جام دریاچه ارومیه» و با شعار «در خانه بمانیم »به میزبانی آذربایجان غربی، «محمدفروغی نژاد» بازیکن باشگاه دارت یونیک مانه و سملقان، در اولین بازی خود در مرحله حذفی توانست با نتیجه قاطع ۴ بر صفر برابر حریفی از تبریز به پیروزی دست یابد و به مرحله بعد صعود کند.
این رقابت ها که از 12  تیر آغاز شده است تا 20 تیر ادامه دارد.