عبرت

جام شیشه‌ای مادربزرگ نوه اش را تا لب مرگ برد

صدیقی-  پیرزن شیشه ای با سهل انگاری خود نوه خردسالش را تا حد مرگ پیش برد. مادربزرگ معتاد بعد از مصرف مواد صنعتی وسیله استعمال آغشته به موادش را از داخل اتاق‌ جمع نکرد و نوه بازیگوشش با مصرف آن کار دست خود و خانواده اش داد. بنا بر اظهارات مادر کودک، ماجرا از این قرار است که در روز حادثه وی و پسر خردسالش برای انجام کاری راهی خانه مادر همسر معتادش می شوند. زن جوان، کودک خردسالش را برای چند لحظه ترک می کند تا کمک حال مادر همسرش شود. مادربزرگ معتاد بعد از مصرف شیشه بساط خود را از داخل اتاق جمع نمی کند و لحظاتی اتاقش را برای انجام کاری ترک می کند.
 بعد از ترک اتاق، نوه بازیگوش سراغ وسایل استعمال مواد مخدر مادربزرگش می رود و به خیال این که داخل لیوان مواد خوراکی است آن را سر می کشد و بعد از آن سراغ بازی کودکانه اش می رود. مادر کودک بازیگوش وقتی سراغ فرزندش را می گیرد می بیند حرکات عجیب و رفتارهای مشکوکی از خود بروز می دهد و بعد از چند دقیقه حالت چهره کودک تغییر می کند. بعد از این اتفاق کودک با دیدن مادرش شروع به داد و فریاد و او را با وسیله نوک تیز تهدید می کند. 
مادر کودک با دیدن این صحنه چون از قبل با عوارض مصرف شیشه به واسطه شوهرش آشنایی داشت متوجه حقیقت داستان می شود و سریع کودک را به بیمارستان منتقل می کند. زن جوان می گوید: در روز حادثه وقتی کودک چند ساله ام را با آن رفتارها و حرکات عجیب دیدم متوجه شدم که او ماده مخدر شیشه مادربزرگش را مصرف کرده است. 
بعد از رساندن پسرم به بیمارستان، پزشکان سریع معده او را شست و شو دادند و کودکم  از مرگ حتمی نجات یافت.  شانس آوردم که زود متوجه قضیه شدم وگرنه به گفته پزشکان به واسطه مصرف زیاد شیشه به احتمال زیاد کودکم دچار تشنج شدید می شد و حتی فوت می کرد.