اخبار

پلمب محل توزیع مواد مخدر در شیروان
فرمانده انتظامی شیروان از پلمب یک باب مغازه که محل توزیع مواد مخدر در این شهرستان بود، خبر داد.
سرهنگ «مسعود وحیدی» با اعلام جزئیات این خبر گفت: به منظور برخورد با سوداگران مرگ و توزیع کنندگان مواد مخدر، طرح پاک سازی پارک ها و تفرجگاه ها از فروشندگان مواد مخدر و معتادان متجاهر با جدیت توسط ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شیروان اجرا شد.
وی با اشاره به این که ماموران در اجرای این طرح موفق شدند یک باب مغازه را که محل توزیع مواد مخدر بود، شناسایی کنند، افزود: با هماهنگی مقام قضایی این محل بازرسی شد.
وی با بیان این که در بازرسی های انجام شده از محل مورد نظر،  9 بسته گراس به وزن 10 گرم کشف و ضبط شد، تصریح کرد: در این خصوص 2 متهم نیز دستگیر و بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.
فرمانده انتظامی شیروان با بیان این که این محل نیز در اجرای دستور مقام قضایی پلمب شد، خاطرنشان کرد: در اجرای همین طرح 11  معتاد متجاهر جمع آوری شدند.
 
پایان درگیری مسلحانه با دستگیری متهمان
در پی وقوع درگیری مسلحانه در یکی از روستاهای بجنورد با حضور مأموران قانون، متهمان دستگیر شدند. 
به گزارش خبرنگار ما و بر اساس اعلام منابع مطلع، پس از وقوع درگیری مسلحانه در یکی از روستاهای بجنورد و گزارش آن به پلیس، هنگام اعزام مأموران، آنان پس از مشاهده یک خودروی در حال متواری شدن، متهمان را تعقیب کردند و پس از توقف یکی از دو خودروی متواری به دلیل تصادف با یک خودروی در حال پارک در شهر بجنورد با تلاش مأموران و با استفاده از قانون سلاح 4 سرنشین این خودرو زمین گیر و به مقر انتظامی منتقل شدند. 
دیگر متهمان این درگیری مسلحانه نیز شناسایی شدند و اقدامات پلیسی  برای دستگیری آنان ادامه دارد.