استان میزبان خدام آستان قدس رضوی می شود

مردم مشتاق و دلباخته ثامن الحجج(ع) در خراسان شمالی، 29 خرداد، همزمان با ایام دهه پربرکت کرامت، میزبان خدام آستان قدس رضوی می شوند.
مسئول ستاد استانی چهاردهمین دوره جشن های مردمی زیر سایه خورشید در خراسان شمالی و از فعالان کانون فرهنگی، هنری علامه امینی(ره) بجنورد، با اعلام این خبر اظهارکرد: امسال همچون سال های گذشته خراسان شمالی افتخار میزبانی از خدام آستان قدس رضوی در ایام دهه کرامت را خواهد داشت. «اصغر لنگری» حضور خادمان بارگاه ملکوتی ثامن الحجج(ع) در استان را از 29 خرداد تا دوم تیر اعلام کرد و افزود: طبق برنامه ریزی انجام شده 5 تن از خادمان آستان قدس رضوی به خراسان شمالی سفر می کنند و در برنامه های تدارک دیده شده در شهرستان های مختلف حضور می یابند.
وی با بیان این که بیست و نهم خرداد، خدام در شهرستان راز و جرگلان حضور می یابند، یک شنبه 30 خرداد نیز مهمان مردم شهرستان مانه و سملقان  خواهند بود و عصر همان روز در برنامه های شهرستان گرمه حاضر می شوند، خاطرنشان کرد:خدام رضوی صبح دوشنبه 31 خرداد به شهرستان جاجرم و از جمله جلگه شوقان این شهرستان سفر می کنند و پرچم متبرک رضوی در این خطه برنامه های تدارک دیده شده را مزین خواهد کرد. مسئول ستاد استانی چهاردهمین دوره جشن های مردمی زیر سایه خورشید در خراسان شمالی حضور خدام را در برنامه محوری سالروز ولادت باسعادت امام مهربانی ها، حضرت امام رضا(ع)، دوشنبه شب در بجنورد اعلام کرد و گفت: سه شنبه اول تیر و در سالروز ولادت امام رضا(ع) اهالی شهرستان اسفراین میزبان قدوم خادمان خواهند بود.
 «لنگری» همچنین به میزبانی شهرستان های شیروان و فاروج از خدام رضوی اشاره کرد و گفت: چهارشنبه 2 تیر خادمان آستان متبرک رضوی در میان مردم این 2 شهرستان حاضر می شوند و در برنامه های تدارک دیده شده شرکت می کنند. وی برنامه های تدارک دیده شده در ایام حضور خدام را منوط به صدور مجوز از ستاد مقابله با کرونای استان اعلام کرد.
وی دیدار با خانواده شهدا، عیادت از بیماران در بیمارستان های استان، دیدار با ائمه جمعه، تقدیر از فعالان و نخبگان فرهنگی و علمی، حضور در جشن عقد جوانان و قدردانی از مدافعان سلامت و فعالان حوزه درمان و کارآفرینان و فعالان حوزه اقتصادی را از مهم ترین برنامه های خدام رضوی در ایام حضور در این استان نام برد.