رویدادهای ورزشی

برترین های مسابقات بسکتبال بانوان بجنورد 
برترین های مسابقات بسکتبال بانوان در 2 بخش ایستگاهی و پرتاب پنالتی در بجنورد شناخته شدند.رئیس کمیته مسابقات هیئت بسکتبال بجنورد در گفت و گو با خبرنگار ما گفت: مسابقات ایستگاهی و پرتاب پنالتی بجنورد با حضور ۷۰ شرکت کننده در خانه بسکتبال مجموعه ورزشی شهید علیدخت به مناسبت سالروز ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا(س) و روز زن و مادر برگزار و از برترین های این مسابقات تقدیر شد.
«فاطمه باقری» افزود: در بخش ایستگاهی، کیانا یاهوئیان و مینا احمدی در جایگاه نخست ایستادند، هستی و حدیث فرامرزیان  و فرزانه یزدانی دوم شدند و نیکا بهمن یار  و ضحی محمدی عنوان سومی این مسابقات را از آن خود کردند.همچنین در بخش پرتاب پنالتی  نیز فاطمه و یسنا خانی به مقام قهرمانی رسیدند.
 
 
 رقابت های کیک بوکسینگ کارگران 
رقابت های کیک بوکسینگ قهرمانی کارگران خراسان شمالی در مجموعه فرهنگی، ورزشی کارگران امام علی(ع) بجنورد برگزار شد.به گزارش خبرنگار ما، این رقابت ها که مزین به جام شهید شاخص کارگری استان، شهید «محمد کلاته» بود، به مناسبت دهه مبارک فجر و به مدت دو روز پیگیری شد.
این رقابت ها که به همت انجمن رزمی کارگران خراسان شمالی برگزار شد، در رده های سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان (فرزندان کارگر)، بزرگ سالان و پیش کسوتان برگزار شد که انتخابی تیم استان نیز به شمار می رفت.
 
 
آغاز مسابقات فوتسال بانوان 
هفته نخست مسابقات فوتسال بانوان بزرگ سال خراسان شمالی موسوم به جام خلیج فارس، بزرگداشت شهیدان دوراندیش آغاز شد.