از میان خبرها

روند احداث بیمارستان 64 تختخوابی راز و جرگلان سرعت می‌گیرد
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در  جلسه شورای اداری راز و جرگلان بر حل مشکلات درمانی مردم این شهرستان در کوتاه‌ترین مدت تأکیدکرد. دکتر «عین اللهی» گفت: با تخصیص 33 میلیارد تومان اعتبارات ملی از بودجه سال 1401 و 80 میلیارد تومان اعتبار سفر استانی ریاست جمهوری، با تخصیص صد در صد، روند احداث بیمارستان 64 تختخوابی راز و جرگلان سرعت می‌گیرد. وی همچنین گفت: ۳۳ میلیارد تومان از محل بودجه سال ۱۴۰۱ و ۸۰ میلیارد تومان از محل اعتبارات سفر استانی دولت، با تخصیص ۱۰۰ درصدی، به ساخت بیمارستان ۶۴ تختخوابی شهرستان مرزی راز و جرگلان اختصاص یافت.
 
 
بررسی مشکلات حوزه مدیریت شهری بجنورد با حضور وزیر کشور
مشکلات حوزه مدیریت شهری شهر بجنورد با حضور دکتر «احمد وحیدی» وزیر کشور بررسی شد.  این جلسه با حضور دکتر «پاکمهر» نماینده مردم 5 شهرستان استان در مجلس شورای اسلامی، «عین بیگی» رئیس شورای اسلامی شهر بجنورد، دکتر «حمیدی راوری» شهردار بجنورد و جمعی از مسئولان و مدیران استانی و شهرستان با موضوع بررسی مشکلات حوزه مدیریت شهری برگزار شد. در این جلسه نسبت به رفع مشکلات و تسریع در خدمات رسانی به شهروندان دستوراتی از سوی وزیر کشور صادر شد.
 
 
 
 
پروژه استخر شنا در گرمه تکمیل می شود
محمودیان- رئیس سازمان حفاظت محیط زیست در گرمه گفت: دولت به تمام وعده هایی که داده است عمل می کند و خبرهای خوشی در راه است. «سلاجقه» همچنین بیان کرد: با اختصاص اعتبارات پروژه استخر شنا در گرمه تکمیل خواهد شد . قاضوی فرماندار گرمه هم گفت: پروژه های ناتمام گرمه از عمده مشکلات شهرستان است که امیدواریم شاهد تکمیل این پروژه ها باشیم. «تاتاری» امام جمعه گرمه هم گفت: نبود درمانگاه و داروخانه شبانه روزی در شهرستان، مشکلات زیادی را برای شهروندان و روستاییان به وجود آورده است که ضروری است رفع شود.
 
 
 
دولت برای توانمندسازی بانوان تلاش می کند
معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور در بازدید از صنایع دستی بانوان روستای گردشگری رویین اسفراین اظهارکرد: این دولت تلاش دارد با موانع موجود را از پیش پای بانوان بردارد و مسیر را برای توانمندسازی آنان هموار سازد. «خزعلی» گفت: بانوانی که درباره دریافت تسهیلات و ضمانت آن مشکل دارند، می توانند با ارائه درخواست خود، از حمایت صندوق ضمانت این معاونت بهره مند شوند.